Monday, April 2, 2012

Durian kuning langsat.....(" ,)

Salam kwn2...free time. pe lg nk update kish yg berlaku dlm idupku...Alhamdulillah dgn berkat kesabrn yg x putus2 disusuli dgn usaha yg bersungguh2 pasti ada ganjarannya dr Allah swt. Sesungguhnya setiap yg berlaku ada hikmh dr Nya. Setelh bermcm2 dugaan aku harungi dan berpegang teguh pd kesbrn diatas setiap kejadian yg menimpa diriku ini n on the end 31mar 12 is a winning day for me n appreciated to my bos for give the oppurtunity on that award....I'm very grateful for the provision of these received...."Success is the result of preparation, hard work and learning from failure" n yg penting sentiasa ikhlas dlm sgl hal...itulh yg aku praktikkn dr dulu n sbg pesnn mak n ayh utk aku yg berada diperantauan ini...Tima kasih yg x terhingga utk mak dan ayh....I luv u so much!
Life is too short! Aku berkata pd diriku buat yg terbaek n sehabis baik dlm kerja seharian n jgn lihat pd ganjaran sebaliknya percy pd diri sendiri.....until now hanya pd Tuhan saja temptku berserh sgl2nya.
           "YaAllah kau jadikanlah aku insan yg sentiasa bersyukur dan jauhknlh aku dr kelalaian...Amin ya rabbalalamin."    
Enough for this time sbb mata pon da ngantok....mahu tido. jam dh kul 1am. sekian, wassalam kwn2. Lots of love from Ibu Qaseh.....Assalamualaikum sume.

No comments:

Post a Comment